Ortopedia i fizjoterapia
Zdrowe jedzenie i witaminy

Ekonomiczne skutki ekspansji Medicaid w Michigan ad

Posted in Uncategorized  by admin
November 1st, 2018

Model endogenicznie szacuje wpływ tych zmian na zatrudnienie, płace, udział w sile roboczej i migrację ludności. Użytkownicy muszą jednak określać, w jaki sposób rządy będą bilansować swoje budżety (cięcia wydatków, podwyżki podatków lub oba) oraz w jaki sposób obsługiwane są zmiany zysków w gospodarce (dywidenda ryczałtowa lub płace lub zmiany w kosztach produkcji). Jak wyszczególniono w Dodatkowym Dodatku (dostępnym na stronie), oszacowaliśmy, w jaki sposób zwiększone federalne fundusze na usługi opieki zdrowotnej objęte rozszerzeniem o Medicaid wpływają na zatrudnienie, dochody osobiste i dochody z podatków państwowych w Michigan. Wydatki federalne i stanowe, dochody z podatku dochodowego od osób prawnych oraz zmiany w zatrudnieniu i dochodzie osobistym powiązane z ekspansją pomocy finansowej w Michigan w państwowych latach obrotowych 2014-2021. Najważniejsze ustalenia tej analizy dla każdego roku podatkowego od 2014 do 2021 r. Przedstawiono w tabeli. Między 2015 r., Kiedy rekrutacja Michigan pod ekspansją Medicaid ustabilizowała się na 600 000, a 2021, prognozowane roczne wydatki federalne na program wahają się od 3,4 miliarda do 3,6 miliarda dolarów (nieskorygowane o inflację). Podczas gdy wydatki publiczne w okresie od 2014 r. Do 2016 r. Ograniczały się do nowych kosztów administracyjnych w wysokości 20 mln USD rocznie, przewiduje się, że wzrosną one do 152 mln USD w 2017 r., Kiedy państwo pokryje 5% kosztów ekspansji, a 399 mln USD w 2021 r., Kiedy pokryje 10 % .3
W tym okresie szacowane dodatkowe zatrudnienie związane ze wzrostem wydatków Medicaid osiągnęło najwyższy poziom na ponad 39 000 miejsc pracy w 2016 r. I przewiduje się, że spadnie do około 30 000 miejsc pracy w 2021 r. Około dwie trzecie tych miejsc pracy znajduje się poza sektorem opieki zdrowotnej, z powodu dwóch czynników. Po pierwsze, około jedna trzecia wydatków na Plan Zdrowego Michigan to już istniejące wydatki państwa, pracodawców i osób, za które rząd federalny przejmuje odpowiedzialność, co pozwala na wydawanie państwowych i prywatnych zasobów na inne sposoby. Po drugie, około połowa miejsc pracy stworzonych przez bodźce makroekonomiczne wynika z efektu mnożnikowego, gdy nowe wydatki rozprzestrzeniają się w gospodarce. W ciągu tych lat oczekuje się, że wzrost dochodów osobistych związanych z nowym zatrudnieniem będzie względnie stabilny, od 2,2 miliarda do 2,4 miliarda dolarów rocznie. Oczekuje się, że dodatkowa działalność gospodarcza przyniesie około 145 mln USD do 153 mln USD rocznie nowych dochodów podatkowych państwa.
Ten dodatkowy dochód z podatków od państwa kompensuje prawie wszystkie przewidywane nowe wydatki państwa na rozwój Medicaid w 2017 r. I około 37% tych kosztów w 2021 r. Po dalszym rozliczaniu prognozowanych 235 milionów USD rocznych oszczędności budżetu państwa na zdrowie psychiczne i innych programów wynikających z Ekspansja Medicaid i do 200 milionów USD rocznie z podatków państwowych i składek na plany zdrowotne i szpitale, 3 stwierdziliśmy, że koszty państwa związane z ekspansją Medicaid zostaną w pełni pokryte do 2021 r. (Patrz tabela) i najprawdopodobniej będą takie w kolejnych latach dobrze.
Nasza analiza ma kilka potencjalnych ograniczeń. Po pierwsze, zakres, w jakim rozwój Medicaid generuje nowe wydatki medyczne lub zmienia istniejące wydatki z gospodarstw domowych o niskich dochodach i rządu państwowego na rząd federalny, jest niepewny
[przypisy: lek bez recepty na zapalenie pochwy, leki nadcisnieniowe wykaz, czerniak złośliwy rokowania ]

Tags: , ,

Comments are closed.

Powiązane tematy z artykułem: czerniak złośliwy rokowania lek bez recepty na zapalenie pochwy leki nadcisnieniowe wykaz